POŠKODENÝ TOVAR
-
Zásielku ste neprevzali
Pri preberaní zásielky od dopravcu si dobre skontrolujte jej obal a stav výrobku. V prípade zjavne poškodenej zásielky, ju od dopravcu nepreberajte.
-
Zásielku ste prevzali
Je vaša zásielka po prevzatí poškodená? Do 24 hodín od prevzatia nás kontaktujte na e-mail [email protected]. Do predmetu uveďte "Poškodená zásielka - vaše číslo objednávky" a do prílohy pridajte fotky poškodenej zásielky. V prípade nereklamovania poškodenej zásielky do 24 hodín, dopravca reklamáciu neuzná.
REKLAMÁCIA TOVARU
- Napíšte nám na e-mailovú adresu [email protected]:
- Predmet e-mailu: Reklamácia – číslo obj.
- Text e-mailu:
Dobrý deň, chcem reklamovať tovar ………., ktorý som zakúpil v objednávke číslo ……… . Dôvodom je …………, čo je možné vidieť na fotkách v prílohe.
Meno a priezvisko: ……..
Adresa: ……..
Telefónne číslo: ……..
Preferovaný spôsob riešenia reklamácie:
a) Zĺava z ceny produktu.
b) Výmena alebo doposlanie poškodeného/chýbajúceho dielu.
c) Výmena celého produktu.
d) Vrátenie - v prípade platby kartou alebo prevodom bude čiastka vrátená na bankový účet, z ktorého bola objednávka zaplatená. V prípade platby hotovosťou/dobierkou alebo želáte si vrátiť peniaze na iný účet, než z ktorého bola objednávka platená, prosíme, o uvedenie bankového čísla účtu: _________________________.
- Do prílohy pridajte fotky reklamovanej vady výrobku.
Případne môžete využiť off-line reklamačný formulár, ktorý je na stiahnutie vo formáte .docx alebo PDF. Tento formulár nám potom zašlite na e‑mailovú adresu [email protected].
- Náš reklamačný odborník sa vám do 5 pracovných dní ozve, skontroluje vyplnenie všetkých požadovaných údajov a určí miesto pre zaslanie tovaru.
- Reklamovaný tovar starostlivo zabaľte – prázdne miesta v krabici vyplňte kartónom, papierom nebo iným výplňovým materiálom. Zásielku si u vás doma vyzdvihneme a o náklady na prepravu sa postaráme. Neplatí v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy (vrátenie tovaru). V prípade, že by ste predsa len chceli tovar po predchádzajúcej dohode zaslať sami, využite pre zaslanie túto adresu:
Showroom Elisdesign s.r.o.
Tyršova 52
664 34 Kuřim
Česká republika
E-mail: [email protected]
Telefónne číslo: +420 733 133 704UPOZORNENIE: Tovar na reklamáciu predávejte vždy kompletný, vrátane príslušenstva, skrátite tak dobu reklamácie.
- Do 30 dní sa vám ozveme s výsledkom reklamácie.
VRÁTENIE TOVARU - ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
Za produktmi ELIS DESIGN si stojíme a Vaša spokojnosť je pre nás to najdôležitejšie. Preto dávame našim zákazníkom predĺžený čas na rozmyslenie po dobu 30 dní pre vrátenie tovaru od prevzatia zásielky, namiesto štandardných 14 dní, a to bez udania dôvodu.
Ako voliteľný BONUS ponúkame bezstarostné vyzdvihnutie tovaru priamo u vás doma, ktoré je spoplatnené čiastkou 6,99€ (alebo 149 Kč pri vyzdvihnutí v Česku). Tovar musí byť nepoškodený, nepoužívaný, nezmontovaný a v pôvodnom obale. Nie je možné vrátiť tovar, ktorý bol upravený podľa priania kupujúceho. Upozorňujeme, že tovar sa vracia do Českej republiky. Viac sa o podmienkach vrátenia dozviete v našich obchodných podmienkach TU.
- Napíšte nám najlepšie na e-mailovú adresu [email protected]:
- Predmet e-mailu: "Odstúpenie od kúpnej zmluvy - číslo obj."
- Text e-mailu:
Dobrý deň, využívam svoje zákonné právo a odstupujem od kúpnej zmluvy uzavretej prostredníctvom internetu, ktorá sa týka nížšie uvedeného tovaru. Som si vedomý/á toho, že zákon stanovuje právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru, pričom spoločnosť Elisdesign s.r.o. túto zákonnú lehotu pre odstúpenie od kúpnej zmluvy predlžuje na celkových 30 dní.
Meno a priezvisko: ……..
Telefónne číslo: ……..
E-mailová adresa: ……..
Adresa: ……..
Číslo objednávky: ……..
Dátum zakúpenia: ……..
Dátum obdržania: ……..
Vrátenie tovaru sa týka týchto produktov: ……..
Tovar je nepoškodený, nezmontovaný, v pôvodnom obale a preferujem:
a) Vyzdvyhnutie u mňa doma, ktoré je spoplatnené čiastkou 6,99 € za balík.
b) Zaslanie tovaru zaistím sám.
V prípade platby kartou alebo prevodom bude čiastka vrátená na bankový účet, z ktorého bola objednávka zaplatená. V prípade platby hotovosťou/dobierkou alebo želáte si vrátiť peniaze na iný účet, než z ktorého bola objednávka platená, prosíme, o uvedenie bankového čísla účtu: _________________________.
Prípadne môžete využíť off-line formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý je na stiahnutie vo formáte .docx alebo PDF. Tento formulár nám potom zašlite na e-mailovú adresu [email protected].
- Náš vratkový odborník sa vám do dvoch pracovných dní ozve, skontroluje vyplnenie všetkých požadovaných údajov a keď sa bude miesto pre zaslanie reklamovaného tovaru líšiť od štandardnej adresy na vrátenie tovaru, určí odlišnú adresu.
- Tovar, ktorý vraciate, starostlivo zabaľte - prázdne miesta v krabici vyplňte kartónom, papierom alebo iným výplňovým materiálom. Tovar nám po vyriešení prvých dvoch krokov bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy nám oznámite, že odstupujete od kúpnej zmluvy, zašlite späť na adresu:
Sklad Elisdesign s.r.o.
Kunčičky u Bašky 66
739 01 Baška
Česká republikaE-mail: [email protected]
Telefonní číslo: +420 733 133 704Náklady spojené s vrátením tovaru nesiete Vy (spotrebiteľ). tovar teda nezasielajte na dobierku, zásielky na dobierku nepreberáme.
- Čiastku vrátime na bankový účet, z ktorého bola objednávka zaplatená, a to do 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy, nie však skôr než bude tovar doručený späť predávajúcemu a prekontrolovaný. V prípade vyzdvihnutia tovaru u vás doma, bude vrátená čiastka znížená o poplatok za dopravu - 6,99 € za balík (149 Kč). Ak vrátený tovar bude poškodený, opotrebený aj alebo čiastočne spotrebovaný, vzniká predávajúcemu voči kupujúcemu nárok na náhradu škody emu tým vzniknutej. Ak kupujúci obdržal spoločne s tovarom darček, vzniká mu povinnosť vrátiť aj tento darček.
Nenašli ste odpoveď alebo máte inú otázku? Rada vám pomôžem na telefónnom čísle +420 704 233 238 alebo e-maili [email protected]
Marie Dufková
vedúca starostlivosti o zákazníkov
"Nemožné na počkanie, zázraky do troch dní." :)